10 Mart 2011 Perşembe

Değişime Hazır mısın??





Merhaba ben Uranüs; şu ana kadar hakkımda çok şey yazıldı, çizildi. Kah biri geldi deli dedi, biri geldi orijinal dedi bir diğeri garip etkileri olan dedi. Siz gelin beni bir de benden dinleyin en iyisi…

Benim keşfim hem çok uzun zaman aldı hem de oldukça zor oldu. Aslına bakarsanız benim keşfim tamamen tesadüf eseri desem pekte yanılmış olmam. William Herschel isimli bir gök bilimci –Kendisi aslında babam olmakta- 1781 yılında rutin gökyüzü araştırmaları yaptığı sırada  ikizler takım yıldızını incelerken gözü gezegeni andıran ama şekli şemali gezegene pek benzemeyen bir gök cismine takıldı. Önceleri gökcismini gezegenle ilişkilendiremediğinden dolayı kolayına kaçarak bana kuyruklu yıldız dedi, hemde benim gibi birine! William tabii benim ne olduğumu anlamak için bir süre daha izlemek ve incelemek zorunda kaldı. Ardından benim Satürn’ün yörüngesi ardında dairesel yörünge de ve Güneş sisteminden oldukça uzak bir yerde olduğumu anladı. Bunu diğer gökbilimcilerle paylaştı ve en sonunda bana URANÜS ismini verdiler!

İşte doğum hikayem böyle benim, keşfedilişim bile spkelatif bir şekilde meydana geldi. Peki neleri temsil ederim, nasıl etkiler yaratırım sizlere birazda bundan bahsedeyim…

Ben, kişileri, olayları, durumları ayırırım, alıştığınız düzeni tamamen değiştiririm. Geriye dönüp baktığınız zaman temelden köklü değişiklikler yaparım ve bunu yapmamın asıl sebebi sizlere biraz olsun bağımsızlığınızı hissetirmek, özgüven kazandırmak ve hayatınızda farklı orijinal şeyler yaşamanız adına deneyim kazandırmaktır.

Tüm teknolojik icatlar, aletler, gelişmeler benden sorulur! Aynı şekilde hava taşımacılığı. Eğer günümde ve iyi huylu zamanlarım ise, yeni sistem uçakların üretimi için destek veririm ama günümde değilsem ciddi kazalara sebep olurum. Beklenmedik, ani, alışılmışın çok dışında etkilerim vardır. Yine elektrik benim yönetimim altındadır, elektriksel ilk olgular 17yy bulunmuştur, benim keşfimle aynı zaman sizce bu bir tesadüf olabilir mi? Darbeler, grevler, isyanlar, şiddetli olaylar, patlayıcılardan yine ben sorumluyum. Ani başlayan ve aniden biten birlikteliklerde benim de parmağım var! Yine beklenmeyen depremler, patlamalar, terör olayları benim yönetimimde.

Azınlıkları, isyankarları, radikal marjinal kişileri, kural tanımazları, asileri, hipileri, teröristleri, pilotları, düzen yıkmak isteyenleri, reformistleri temsil ederim.

Otorite ile ilgili, düzen ile ilgli, sabitlikle ilgili, alışkanlıklarla ilgili, bağnazlıkla ve tutuculukla ilgili problemlerim vardır.

12 Martta al aşağı ettiğim, huzur kaçırdığım ve hiç de memnun olmadığım Balık burcundan çıkıp, Koç burcuna geçeceğim. Koç burcunun spontane, yeniliklere açık, öncü, çabuk harekete geçen, açık fikirli, keşifçi ve hayat renk katan enerjisi bana çok iyi gelecektir. Ben şimdi kendimi bu yeni yolculuğa hazırlıyorum, peki bu yeni yolculukta neler yapacağım?

-                          Dünya üzerinde alıştığınız toplumsal, ekonomik, sosyolojik temelleri yıkmayı planlıyorum, yeni başlangıçlara yeni bir düzene ihtiyacımız var çünkü

-                          Hayatınızı, yaşamınızı yeniden biçimlendireceğim, daha deneysel, daha hevesli ve enerjik bir süreç yaşatacağım sizlere


-                          Yaşamın ve hayatın önemini öğreteceğim sizlere! Hayatta kalma dürtünüzü ani ve şok edici olaylarla ile tetikleyeceğim

-                          Alıştığınız, bildiğiniz liderleri yerlerinden oynatacağım, yeni liderler ortaya çıkaracağım!


-                          Yeni devrimleri beraberimde getireceğim.

-                          Savaşlar için hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim, çünkü ciddi bir rekabet ortamı yaratacağım!


-                          Artık gelişmeler çok daha hızlı olacaktır, gazetelerin sayfalarında gündemleri takip etmeniz her zamankinden daha zor olabilir.

-                          Yeni icatlar için hazırlıklı olun! Bilimsel alanda özellikle herkesi at koşturur gibi çalıştıracağım! Bilim adamları arasında rekabet ve zaman zaman tartışma çıkartabilirim. Özellikle enerji kaynakları, enerji alanları ile ilgili sürpriz büyük gelişmeler bekleyin!

-                          Elektrik ve güneş enerjisi ile çalışan uçakları icat edebilirim

-                          DNA, genlerle ilgili sürpriz gelişmeler yaşatacağım

-                          Beyin yapısı, beynin kimyasal yapısına ilişkin, beyin ameliyatlarına ilişkin yeni metotlar getireceğim

-                          Uzay bilimlerine el atıp, yeni yaşam formlarının keşfedilmesine öncülük edeceğim ve şu ana kadar gidilmemiş yerlere götüreceğim

-                          Astroloji konusunu çok daha ön plana çıkartacağım

-                          Görüşmeyeni göstereceğim, ulaşılmayana ulaştıracağım ve keşfedilmemişi keşfettireceğim. Mevsimlerin normal dengesini bozacağım, soğuklar çok daha soğuk, sıcaklar ise çok ama çok daha sıcak olacak


-                          Yeni canlı türlerinin keşfini göstereceğim sizlere, belki de varlıklarını inkar ettiğiniz canlı türleri olacak veya hiç tanımadığınız

-                          Azınlıkların isyanları ve hak arayışları ile daha çok karşılaştıracağım sizleri


-                          Dünya üzerinde terör olaylarına hız vereceğim

-                          Bilinçte büyük bir uyanış yaratacağım!


2018 Yılına kadar KOÇ burcunda ilerleyerek yapmayı planladıklarım bunlardan ibaret…
Yarın Türkiye ve Burçlar üzerinde etkisi….