12 Ekim 2012 Cuma

15 Ekim Terazi Burcunda Yeni Ay ve Etkileri




Hepinize Selam;

15 Ekim  saat 15:02’de  Şimdi adım adım bu yeni ay sürecini inceleyim;

Yeni ay Terazi burcunda olacağından dolayı öne çıkacak olan konular şunlar olacaktır;

- Hak, adalet, hukuk, yargı, avukatlıkla  ile ilgili konular
- Sanat, sanatçılar, yaratıcılık gerektiren işler
- Aşk, ilişkiler, evlilik, sevgi
- Güzellik salonları, heykeltıraşlar, ressamlar, politikacılar
-Bu Yeni Ay'ın odaklanacağı asıl konu Terazi burcunun ifade ettiği ilişkiler üzerine olacaktır. 

-          Huzur ve denge arayışı ön plana çıkacaktır. Hoşgörü göstermemiz gereken durumlarla daha sık bir şekilde karşılaşabiliriz

-
           İlişki kurmak, yeni ilişkiler başlatmak, ortaklıklar için adım atmak için hevesli olabiliriz 

-          Hak, adalet kavramları hayatımızda daha çok ön plana çıkabilir, uzlaşmacı, hakemlik tarafımızı ortaya koymamız gerekebilir. Orta yolu bulma görevi üzerimize düşebilir.

-          Diplomatik ilişkiler ön planda olacak, önemli anlaşmalar, sözleşmeler, imza gerektiren konular gündeme gelecektir.

-          Türkiye’nin doğum haritası üzerinden değerlendirmemiz gerekir ise; yeni ay Türkiye’nin 4. evine düşmektedir, Muhalefet partisi bu yeni ay zamanında oldukça sert ve eleştiri oklarını üzerine çekecek çıkışlar yapabilir. Türkiye’nin doğum anında ki Merkür!ün tam üstüne geleceğinden dolayı bu yeni-ay, Türkiye de bu önümüzde ki hafta eğitim sistemi ile ilgili yeni kararlar-gelişmeler meydana gelebilir, hukuk-avuktlarla ilgili yeni kararlar alınabilir.

- Son dönem Suriye-Türkiye ilişkileri açısında bu yeni ay nispeten ortamı yumuşatıcı etkiler devreye girebilir fakat ben kasım ayında ki akrep burcunda gerçekleşecek olan güneş tutulmasından korkuyorum, asıl büyük olayların patlak vereceği zamanlar.

-          Sağlıkla ilgili olarak özellikle bel bölgesi ve böbreklerimiz hassas olabilir.


Burçlar üzerinde ki etkilerini cumartesi günü okuyabileceksiniz