4 Ekim 2014 Cumartesi

Merkür 25 Ekime Kadar Akrep Burcunda Geri Harekette

Hepinize Merhaba;

Ben Merkür, yok Hermes hayır hayır Apollo ya da Utarit! Evet hepsi benim aslında, tarih boyunca bana bir çok isim verildi ama hepsini ana teması aynı idi, haberci, iletişimi sağlayan, ulak…

Çok eski çağlarda gökyüzü o kadar berrak ve temizdi ki, güneş,Ay,Venüs,Satürn, Jüpiter ve elbette ben çıplak gözle rahatlıkla görülebilirdik. Bu da bizler hakkında daha kolay bilgi alınmasını sağladı. Size benim hakkımda bir çok insanın bilmediği küçük bir bilgi paylaşayım, ben haftanın yedi gününe isim verenim!

Gökyüzünde hem gündüz hem gece görünebilirim hal böyle olunca Eski yunanlıların kafası karışmış ve beni gece gördüklerinde Apollo gündüz gördüklerinde ise Hermes ismini vermişler bana. Neyse ki dönemin ünlü Matematikçisi Pisagor’un kafası çalışmış ve aslında gece ve gündüz görünen 2 farklı yıldız değil tek bir yıldız olduğunu anlamış. Ardından Heraklit’in dikkatini çekmişim ve Venüs kızkardeşim ile birlikte Güneş’in çevresinde döndüğümün farkına varılmışım. Tabii bu o dönem için büyük bir olay, bunun tespiti sayesinde Güneş Merkezli görüş ortaya çıkmış.

Günümüze yaklaştıkça 1639 yılında bir gökbilimci amca Giovanni Battista Zupi  beni biraz daha inceleyerek evrelerimi buldu ve Güneş Merkezli görüşü bir kez daha ispat etmiş oldu. Ve günümüze kadar bir çok gök bilimci ki bunların arasında Giovanni Schiaparelli, Eugène Michel Antoniadi  haritamı çıkartarak hakkımda daha çok bilgi sahibi olunmasını sağladı…

Peki astrolojik olarak kendimi ifade etmem gerekirse eğer; ben İkizler ve Başak burçlarını yönetirim. Diğer gezegenlerden ayrılan en önemli özelliğim eril veya dişil olarak bir cinsiyetimin olmamasıdır. İçinde bulunduğum burcun veya etkileşim içinde olduğum gezegene ayak uydururum. Peki ben neleri simgelerim?

-          Öncelikle her türlü bilginin alış verişi benden sorulur!
-          Ben hızı temsil ederim, hızlı gelişen olaylarda benim de parmağım vardır.
-          Eğitim, öğrenme, konuşma, iletişim kurma uzmanlık alanımdadır. Ben olmazsam bunların hiç biri olmazdı
-          Kurnazca fikirler, yalancılık, dolandırıcılık, hırsızlık ta benim kötü yanlarımdır.
-          Ben iyi analiz eder, sorgular, veri oluşturur, hesap yaparım. Bu yüzden de ticaret, işletmecilik gibi sektörler benim etki alanımdadır. İşim iletişim olduğundan dolayı Medya’dan bahsetmeme gerek yok herhalde!?
-          Banka çalışanları, tacirler, hukukla ilgili işlerde çalışanlar, çocuklar, gazeteciler, danışmanlar, hilebazlar, sihirbazlar, dolandırıcılar emrim altındadırlar.

Bazen hızım o kadar yavaşlar ki, dünyanın dönüşünde çok daha yavaş hareket etmeye başlarım ve sizler benim adeta geri gittiğimi zannedersiniz. İşte ben geri gittiğimde çok huysuzlaşırım, kaprislenirim ve sorunlar yaratırım. 4 ayda bir yılda 3 defa geri hareketim vardır ve sadece aklını kullanabilenler bu dönemden karlı çıkabilirler.

-          Her türlü iletişimde aksaklılar ve sorunlar yaratırım
-          Hayatınıza uzun süre kalıcı olmayacak geçici kişileri olaylar, konular katarım
-          Para hesaplarında yanlışlıklar çıkartırım
-          Elektronik aletlerinizi bozar sizi sinir ederim
-          Ben geri giderken yaptığınız sözleşmeleri bozarım sonrasında, başlattığınız ilişkilere uzun zaman vermem, anlamadığınız bir anda bitiriveririm.
-          Bilgi akışında aksaklıklar yaratırım
-          İş yerlerinde bilgisayarları çökertebilirm, evinizde digital eşyaları anormal bir duruma sokabilirim
-          Derim ki her zaman, ben geri giderken elinizde kalan işlerinizi tamamlayın, benim geri gittiğim süreç aslında toparlama tamamlama, düzene soka sürecidir, ama yeni bir şeylere başlarsanız bir nevi canınıza okurum.
-          Eğer ben geri giderken doğmuşsanız, bu etkileri çok daha az hisseder veya etkilenirsiniz çünkü sizler bu etkilere alışık bir şekilde dünyaya gelmişsinizdir zaten
-  bu süreçte her zaman bir B planınız olsun arkadaşlar, planlar ertelenir, aksaklıklar olur, problemler meydana gelir, sizler zorda kalmayın …
-    anlaşmalar son anda bozulabilir, son kertede işler dönebilir.. yeni oluşumlara çok fazla bel bağlamayın.
- en çok bilinen havadisleri bilet ve bavulların kaybolmasıdır, bu dönemde bu ikiliye çok dikkat edin


- araçları ile uzun yola çıkack olanlar extra dikkat etmelerinde yarar var,araçlarınızın bakımını yaptırmayı unutmayn

- özellikle fiyat olarak çok pahalı ürünlere yönelmek için pek uygun bir dönem değildir...

- dönemimde değerli eşya, evrak..vb şeyleri kargoya verirken dikkatli olun adresi doğru yazdığınıza, kaybolmasınlar

- en çok tamircilere yarayacak, en çok iş onlara gelecek ve teknik servislere :)) işleri artacak ee bir yerde denge gerekli

- cep telefonu sorunları, bilgisayar problemleri,elektrikli ev aletlerinde problemler,elektroniklerde sıkıntılar olur

- lütfen önemli imza ve anlaşmalarınızı yapmamaya gayret gösterin,25 Ekimden sonra atım imzalarınızı sabredin acık

- bu gerileme süreci aslında hayatın size dur ve düşün deme süreci, plan yapın, düşünün, neler yaptınız neler ettiniz sorgulayn

- öneminde eskiden biten bir şeyler yeniden başlasa bile uzun sürmez bilginiz olsun..

- eski arkadaşlarla karşılaşılır, eski sevgililerden saçma sapan mesajlar gelir, eski konular gündeme gelir sürekli. Retro döneminde gelen eski sevgiliden de pek hayır gelmezi geldiği gibi gider..

-  özellikle internet üzerinden alış -veriş yaparken extra dikkatli olun arkadaşlar, internet dolandırıcığı artar dikkat

- Para hesaplarında yanlışlıklar çıkartır, bu yüzden banka işlemlerinde dikkatli olun,kredi kartlarınızı kontrol edin

- evlenmek ve ortaklık kurmak için pekte uygun bir süreç değildir,evlilik tarihinizi ve şirket kurma tarihini 25 Ekim  ve sonrasına bırakmakta yarar var
-