12 Aralık 2013 Perşembe

Venüs Oğlak Burcunda Geri Harekette ( 19 Aralık -1 Şubat)






Merhaba;

Ben Venüs.Tabii siz beni Afrodith, Zühre ve Lucifer olarakta bilebilirsiniz. Hakkımda yıllardır çok şey yazıldı çizildi, kah mitolojiye konu oldum, kah Hollywood’un filmlerinde ismim zikredildi. Adıma bir çok kitap yazıldı, resimler çizildi, öyküler anlatıldı. Ama siz birde beni benden dinleyin. Gerçek ben kim, neleri temsil ediyorum, neleri yapabiliyorum?

Neredeyse dünya ile aynı boyuttayım. Bu yüzden dünya ile kardeş bir gezegenim. Fakat sadece Güneş doğmadan önce veya battıktan sonra beni görebilirsiniz. Beni ilk gözlemleyen Babillerdi (M.Ö 1700-1400). Ammisaduqa tabletinde tabletlerinde benden sıkça bahsetmişlerdir. Sonra Galileo Galilei beni daha yakından incelemiş ve evrelerimi fark etmiş 1610 yılında. Ardından Mikhail Vasilyeviç LomonosovJohann SchröteW.S. Adams ve T. Dunham hakkımda daha detaylı araştırmalar yaparak, dönüş hızım, moleküler yapım, fazlarım hakkında bilgi sahibi oldular. Bir çok uzay aracı gönderdiler, bazıları bana ulaşamadan ya geri dönmek zorunda kaldı, ya da uzayda yok oldular. Bana ulaşanlar ise yaşam belirtisi olup olmadığını araştırdılar. Fakat çok sıcak bir yapım olduğundan burada yaşamın uygun olmadığı kanaatine vardılar.

Astrolojik olarak çok özel ve önemli anlamlara sahibim. Boğa ve Terazi burçları benim yönetimimde. Ben her türlü ilişkileri kurmakta hayatlarınızda köprü görevi görürüm. Aşk, güzellik, şehvet, tutkular, cinsellik, çekicilik, barış ve huzur, mutluluk, keyif veren her şey, sanatın her dalı, oyunlar, takılar, kozmetik ürünleri hepsi benim yönetiminde. Üzerimde fazlası ile sorumluluk var anlayacağınız üzere. Genç kadınları, anneleri, sanatçıları, ipekleri, renkli perdeleri, kıymetli taşları, kız kardeşleri, kozmetik sektöründe çalışanları, bayanlarla ilgili konuları, Müslümanları, fahişeleri, eğlence yerlerini ben temsil ederim. Hepinizin doğum haritasında ben varım. Farklı evlerde, farklı burçlarda, farklı açılar altında. Eğer bir şeyleri beğeniyor, seviyorsanız, aşık olabiliyorsanız, sevişebiliyorsanız, keyif ve mutluluk duyabiliyorsanız, hamile kalabiliyorsanız, çapkınlık yapabiliyorsanız, alış-veriş yapabiliyorsanız, yaratıcı esinleriz varsa, romantik dakikalar geçirebiliyorsanız, sosyalleşebiliyorsanız, yiyip, içip, eğlenebiliyorsanız hepsi benim sayemde. Bunca şeyi yönetmek ve organize etmek oldukça enerji harcamama neden oluyor ve tahmin edersiniz ki oldukça yoruluyorum. Bu yüzden ortalama 1,5 yılda bir hızımı yavaşlatır ve durmaya başlarım enerjimi toparlamak için Ben yavaşladığım, durduğum zaman temsil ettiklerim, yönettiklerimde benimle beraber yavaşlar, yollarını şaşırabilirler, aksaklıklar meydana gelebilir, bozulmalar çözülmeler,boşanmalar olabilir. Neyse ki çok uzun bir süre değil sadece 40 gün kadar dinlenirim. Sonra bozulan, kaybolan, aksayan ne varsa düzeltmek için kolları sıvarım.

Bu sene 20 Aralık itibari ile Oğlak burcunda geri hareket edeceğim ve bu geri hareketim 1 Şubat 2014 yılına kadar devam edecek. Geri hareketim oğlak burcunda olacağı için, öncelikle etkileyeceğim alan iş hayatı, kariyerle ilgili konular, para, finans durumlar olacaktır. Bu dönem özellikle işlerle ilgili yarım bıraktığınız, eskide kalan iş konularını tamamlamak için güzel fırsatlar yaratabileceğim sizlere. Tabii bu gerileme sürecinde dikkat etmeniz gerekecek olan bazı konular olacaktır. Onlardan bahsedeyim size ki, sonrasında problemler yaşamayın!



·         Ben bu dönemde eski sevgilileri ortaya çıkartabilirim, ama Merkür gibi kısa süreli olması için değil, eski ilişkiye yeniden bir göz atmak, toparlanılması gereken konular var mı onların üzerinden geçmek, yeniden denemeniz için. Amma velakin mevcutta bir ilişkiniz var ise, dimyata pirince giderken evde ki bulgurdan da olmayın, aç gözlülük yapmayın acımam!

·         Eğer çok sevdiğiniz değerli bir takım eşyalarınızı kaybettiyseniz, merak etmeyin ben tamda geri giderken bunları buldurabilirim size, mutlu ederim.

·         Yalnız iş /kariyer anlamında kadınsal işlere, güzellik, estetik, kadınların tüketebileceği ürünler, kadınsal konularda yatırımlar yapmayı hedefliyorsanız, bir süre daha gözden geçirmenizde yarar var projelerinizi en azından şubata kadar. Özellikle bu konularda yatırımlarında beklentilerinizi pek karşılamayabilirim ve üzebilirim sizleri.

·         Eğer sağlıkla ilgili çok elzem değilse, özellikle estetik yaptırmamanızı tavsiye ederim, malum ben güzellik ve estetikle de birebir ilişkiliyim, böyle zamanlarda yapılan girişimlerden pek memnun kalmayabilir, istediğiniz sonucu elde edemeyebilir, yeniden yaptırmanız gerekebilir sonrasında. Hatta dövme gibi kalıcı estetik uygulamalardan da uzak durmakta yarar var. Benden söylemesi. Dudaklarınızı yaptırıcam derken,kulağınızdan olmayın…

·         Ben cinsellikle ilgili konuları da sembolize ettiğimden özellikle oğlak burcunda geri gideceğimden dolayı ve iş hayatını etkileyeceksem, bu dönem randevu evleri ya da cinsel yolla parasını kazanmaya çalışan kesimin işlerine ket vurabilirim, onları üzecek uygulama getirebilirim.

·         Cinsellikle ilgili konularda, özellikle, cinsel temalı rahatsızlıkları daha çok ortaya çıkarabilirim, bu yüzden cinsel aktivitelerinizde korunmayı ihmal etmeyin. Sonra hastanede  Nisaiye ve Bevliye sıralarında görmeyelim sizleri.

·         Oğlak vücutta Cildi sembolize eder, Venüs’ün gerilemesi ise bu süreçte cildinizin hassaslaşabileceğine işaret eder. Bu yüzden kullanacağınız kozmetik ürünlerine dikkat edin, hatta bana sorarsanız öyle boya kutusu gibi gezmeyin bir süre, cildiniz biraz hava alsın. Bilmediğiniz etmediğiniz ürünleri denemeyin, doğal ve hafif ürünlere yönelin
·         Bu dönem ola ki sevgilinizden ayrıldınız diyelim, buna pekte üzülmeyin! Çünkü öyle kolay kolay aslında ayırmam, ama tabii oğlak burcunun duygusuz ve soğuk tarafı yüzünden ilişkilerinizde bir süreliğine mesafe koyabilirim!

·         Para konusunda özellikle biraz bereketini kaçırabilirim, aslında şöyle, alacaklarınızı almanız konusunda zorlayabilirim biraz. Bence ben geri giderken çok lüks tüketim ürünlerine fazla dadanmayın!
·         İlişkilerinizi gözden geçirmek, hatalı taraflarını onarmak, yeniden yapılandırmanız için size harika destekler sunabilirim bu dönem, görmesini bilene elbette!

·         Bu dönem süper kilo aldırırım, ay su içsem yarıyor dedirtirim, abartılı yemek yeme ihtiyacı artar, midenizde sanki kara delik yaratır ve  doymak nedir  bilmezsiniz. Bu da benim acımasız yanlarımdan biridir.
·         İlişkilerde kafa karışıklığı, zihin karışıklığı dönemidir, en çok aldatma aldatılma hikayelerinin gündeme geldiği zamandır. Özellikle iş yerinde özel hayat ile iş hayatını birbirine katabilirim. Kurumsal iş yerlerinde özel hayatla ilgili skandallar oluşturabilirim.

·         Özellikle evlilik teklif edecekler, evlenecek olanlar, emin misiniz ? Bir daha düşünün, ben geri giderken pişmanlıklar yaratırım, huzursuzlaştırırım ortamı.

·         Özellikle ilişkileri para / kariyer / iş konularda denemelere tabii tutarım.

·         Bu dönem etrafınızı güzelleştirmeniz, yeniden yapılandırmanız, mobilya değişimi, duvarlarınızın renklerinin değişimi gibi konularda aslında motive ederim sizi. Normalde size güzel gelen şeyleri artık güzel göstermem sizlere.

·         Özellikle eski moda olan konuları yeniden moda haline getirebilirim, eski antika sayılan eşyaları daha değerli kılabilirim. Belki de 80’lerin ve 90’ların ruhunu bir kez daha canlandırabilirim sizler için, nostalji yaşamanız için!

·         Geri gittiğim dönemde özellikle oğlak burcunda, birazda elinizdekinin kıymetini bilmeyi öğreteceğim sizlere.
·         Özellikle Ret edilme korkusu ve endişesi bol bol yaşatabilirim size, ama bu tamamen gölge tarafımla ilgilidir, bu tuzağıma düşmeyin.

·         Çok değerli veya pahalı eşya ve konulara girişmek için iyi bir dönem değildir, ev , araba almak için mesela. Sonradan pişman edebilirim sizi iyice düşünmeden böyle büyük para gerektiren işlere adım atmamanızı tavsiye ederim.

·         Özellikle ben geri giderken başlayan yeni ilişkiler, korku, endişe, özgüven yetersizliği, güven duygusunun tam oluşmaması, samimiyetsizlik gibi etkiler yüzünden keyifli başlangıçlar yaptırmayabilirim.

·         1Ocak - 3 Şubat 2006 yıllarında yine oğlak burcunda geri hareket etmiştim. Biraz eski bir tarih ama o dönemleri net bir şekilde anımsarsanız tamda aynı etkileri yaşatmayı planlıyorum.



Burçlar üzerinde ki etkilerinden yarın bahsedeceğim J