3 Ekim 2011 Pazartesi

SolarLunarx 1 Yaşında!



Astroloji ile yolculuğum ilk okulda Fen Bilgisi öğretmenimin Ay’ın hareketlerini gözlemlenmesi ile ilgili verdiği ödevle başladı. 1 Ay boyunca kendime gözleme noktası olarak bir elektrik direği belirleyerek Ay’ın evrelerini incelemeye başladım, daha o yaşta benim için ilginç, merakımı cezbeden ve bir o kadar büyüleyici bir deneyimdi. Sonraları da diğer gezegenleri kütleleri, nerede oldukları, uydularını araştırmaya başladım, Tübitak yayınlarından oldukça bilgi edinmiştim. Ama o yaşlarda, gezegenlerin insan hayatı üzerinde etkileri olabileceğinden bir haberdim, okuduklarım gezegenlerin varoluşları ile ilgiliydi. Aradan geçen yıllar geçti, Üniversite eğitimim için İstanbul’a geldim ve bu gelişimle beraber astroloji ile tanıştım ve araştırmalar yapmaya başladım. Türkiye’de astroloji ile ilgili önemli kişilerin verdikleri seminerleri takip edip, sürekli okumaya ve daha da derinlemesine araştırmalar yapmaya başladım. 20 yaşında iken bir arkadaşımla beraber Oğuzhan Ceyhan’a gittik, arkadaşım kendisinden danışmanlık alacaktı. Benim heyecanlı halim, bilgilerim, merakım sayesinde o danışmanlık birden benim ile Oğuzhan arasında dersvari bir havaya büründü. Haritama bakarak “Senden çok iyi bir astrolog olabilir” dedi ve akabinde bizler için önemli olan “Solar Fire” programını hediye etti. Hayatımın astroloji ile ilgili bir nevi dönüm noktasıdır Oğuzhan Ceyhan ile karşılaşmam. Programı alıp, bilgisayarıma kurmamla birlikte, astroloji deryasının uçsuz bucaksız yolcuğu daha heyecanlı bir hal aldı. Yıllar geçti, aşklarım oldu, ayrılıklarım, mezuniyetlerim, alakalı-alakasız sektörlerde iş deneyimlerim… Ve bu süreçte Sevgili Eğitmenim Öner Döşer ile tanıştım ve onun seminerlerine katılmaya ve yazılarını takip etmeye başladım. Sonrasında kendisinin kurmuş olduğu “Astroloji Okulu”’nda verdiği eğitimlere başladım, önce temel seviye ve arkasından ileri seviye derslerini tamamladım ardından bitirme projemle “Ustalık Belgemi” almaya hak kazandım. Yaşım 25 idi. Mezun olmamla beraber artık astroloji hayatımın merkezinde iyice perçinleşti ve tek yürümek istediğim yol halini aldı… İşte benim astroloji ile ilgili tanışma,gelişme hikayem özetle budur…

Bugün itibari ile sizlerinde ilgiyle takip ettiği blogum 1 yaşını doldurdu. Blogumu ilk açtığımda endişelerim vardı, ne de olsa yaptığım bu iş hem bir çok konuda eleştiriye açık hem de benimle aynı işi yapan sözde meslektaşlarımın bu işi  “ Fal, büyü, insanların nasıl giyinmeleri gerektiğinden tutun, dinleyecekleri müziklere kadar karışan, atasözleri ile burçları birleştirip bir matahmış gibi ortaya sunup, bu iş ile alakası olmayan şekilde lanse etmeleri”  yüzünden aralarından sıyrılmam oldukça zor olacak gibi geldi ilk etapta. Önceleri aylık burç analizlerini yazmamla başlayan bu macera, hem Türkiye hem de Dünya ile ilgili önemli gördüğüm tarihlerde, olabilecek etkilerden de bahsetmeye başladım, sonrasında aldığım astroloji eğitiminde temel sayılabilecek bilgileri de aktararak daha zengin bir içeriğe sahip olmasını sağladım. Yazılarımın gördüğü ilgi ve gelen olumlu geri dönüşler sayesinde daha fazla yazıya ve insana ulaşmak istedim ve aylık olarak hazırladığım burç analizlerini haftalık olarak yazmaya başladım. Bu süreç içinde yazdıklarımın dikkat çekmesi sonucu bir çok programa konuk oldum ve şimdi de hafta içi her gün TNT kanalında Hande Ataizi’nin programında yer alıyorum. Ve Türkiye’de bloglar arasında astroloji ile ilgili en çok okunan ve en çok takip edilen bloguna sahip olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Tabi bu 1 yıl içinde bir çok krizlerde beraberinde yaşandı, yazılarımın başka astrologlar tarafından çalınması ve kendi web sayfalarında kendi yazılarıymışçasına kullanmaları sanırım en çirkin karşılaştığım olaylardan bir tanesi idi. Bunun yanı sıra, hem astrolojiye hem de bana yapılan çirkin saldırılardan bahsetmek bile istemiyorum.  Her şey geride kaldı tabi ki ve dolu dolu koskoca bir sene geçirdik hep beraber. Takip edenlerim, danışanlarım, dostlarım, arkadaşlarım…. Eğer siz  olmasaydınız, ben kendi kendime konuşan, yazan biri olur çıkardım. Sizlerin sayesinde yazdıklarım çok daha fazla kişiye ulaşıyor ve sayesinde Türkiye’nin en çok takip edilen astroloji bloguna sahibim.

Teşekkürler, büyüyorum sizinle….

Minik Sürpriz: Çok yakında blogum hem Türkçe hem de İngilizce yayın yapacak
Minik Sürpriz 2: Şu an için tarih net olmamakla beraber çok yakın zamanda, günlük burç analizleri yazmaya başlayacağım....