25 Nisan 2013 Perşembe

Yeryüzünde ki bir Cennette Ruhunuza Derin Dokunuş Çalışması







Önce Sorularımız
Yaşam koşturmasının içerisinde yönümüzü, yorumumuzu kaybettiğimiz durumların içine düşeriz. İyi bir hayat yaşamaya çalışırken bildiklerimizi karıştırır, iç sorgularla buluşmaya başlarız.

• Ben istediğim hayatı mı yaşıyorum, yoksa bana dayatılan hayatı kabullenerek öz benliğimden uzaklaşıyor muyum? 
• Gerçekten özgür müyüm, özgür olduğumu düşünürken, görünmeyen halatlarla mahkûm muyum?
• Sahip olduğum kaynaklarımın ne kadarını doğru kullanabiliyorum?
• Benim potansiyelim bu kadar mı?
• Yaşam yolculuğum sırasında hangi virajlarda, duvarlara çarpıyorum?
• Peki, bu duvarlara çarptığım zamanlarda nasıl yaralar alıyorum?
• Yaralarımı saklıyor muyum, sarıyor muyum, taşıyor muyum, iyileşiyor muyum?

Şimdi Önerimiz

Gelin Derin Dokunuş Atölye çalışmasında kendinize muhteşem bir hediye verin.
Her insanın kendine özel bir yaşam döngü düzeni vardır. Bazı dönemlerde yolumuz bizim kontrolümüz dışında şekillenir. Geçmiş olumsuz veya olumlu tecrübelerimiz ışığında netliğimizi kaybederiz. İçsel koordinatlarımızı doğru ayarlarsak hedeflerimiz, sonuçlarımız, huzurumuz aydınlanır. Yapacağımız Atölye çalışmasında kendi içinize, kaynaklarınıza, enerjinize keyifli ve sağlıklı bir yolculuk yapmanızı garanti ediyoruz. Tatil tadında doğayla iç içe geçireceğiniz benzersiz bir atölye çalışması vaat ediyoruz.

Katılımcı Kazançları

• Kişilik koordinatlarınızın doğrularını fark ederek kendi yapınıza uygun yönü seçebileceksiniz.
• İç dünyanızda derin bir temizlik yapmış olacaksınız.
• Nedenlerden kurtularak, nasıllar la yürüyeceksiniz.
• Kendi yaşam döngünüzün modilatörü olacaksınız.
• Sahip olduğunuz değerleri olumlu yönde kullanma aşamasına geçeceksiniz.
• Tazeleneceksiniz.
• Sırtınızda ki yüklerden kurtulacaksınız.

Peki bu çalışmayı nerede ve ne zaman yapacaksınız?
Yer: Datça Kızılbük Ahşap Evleri www.kizilbukahsapevleri.com
Tarih: 6-7-8-9 Haziran 2013 (3 gece- 4 gün ) Pazar sabahı hareket

Derin Dokunuş Atölye Çalışması İçerisinde;

• Ulaşım - Gidiş ve dönüş uçakla olacaktır.
• Konaklama
• Sabah / Öğle / Akşam yemekleri
• Beş Çayı ikramı
• Su ve çay ikramları limitsiz
• Meşrubat, alkollü içecek, türk kahvesi ekstra kullanıma girecektir.

Not: Eğitim tutarı içerisinde her bir katılımcıya özel Aile Sergisi Açılımı çalışması gerçekleştirilecektir.

Kayıt Yaptıracaksanız eğer, Dinçer Güner'in sitesinden bilgileri aldım demeniz halinde size daha çok yardımcı olabilirler. 

Derin Dokunuş Atölye Çalışması Ücreti: 1.820 TL`dir.

Detaylı Bilgi için Bizi Arayın: 0216 445 08 30